Åh all stress inför denna julen alltså!

Jag vet inte hur många gånger jag har "julbakat, julstädat m.m" åååh kan det inte bara bli jul så är det överstökat.!
Nu har jag iallafall julstädat och dunkat julmusik och försöker få någon julkänsla här!

Sen blir det att bara ta det lugnt ! Är verkligen jätte trött så det var verkligen bra tajming med loov!
Hann inte blogga igår . Men johanna var iallafall här.
Innan hon kom slängde jag ihop lite kladdkaka så vi hade någonting att smaska på ;)

Idag blir det att baka cornflakes-kakor, och även kolakakor! Julskinkan är i ugnen och allt är snart färdigt , ska bara ta itu med mitt kära rum igen :)

Sen ska ALLT vara klart!
Imorgon blir det en lång tur på min lilla pålle förhoppningsvis :)

Pöss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0