Älskar känslan när man är lycklig

Tjooflöjt! Jag har inte uppdaterat mig bra alls, och det har hänt en hel del sen igår .
Men tänker inte skriva ut det här! Idag börja de med att jag satt och snacka med min kära morfar ! så åkte vi bort till hästarna och greja lite där. Morsan och min bror skulle till Mellerud för micke skulle kolla på en gitarr m.m så jag hängde med ! Osminkad som jag var haha!
Sen när vi kom hem så kom killen så han satt och spela med min broder och jag låg typ och sov , har sovit skit dåligt inatt!

Iaf love to him!

Så blev det att åka till hästarna och greja dom så kom hem för bara en liten stund sen! Nu blir det film och imorgon blir det upp tidigt och så ska jag iväg med Angelica till Överby ! Har verkligen saknat den tjejen! Love to her to

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0