du lyser upp vägen för mig

god morgon alla sötnosar där ute!
Nu har jag lyckats vakna till liv! men ska nog snart lägga mig igen och sova lite till, just nu kunde jag bara inte somna om!
så skriver lite här :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kollade på facebook oh läste ett rätt ovärt och rent utav taskigt inlägg!
En person som jag känner mena på det att kärlek är när någon hör av sig om han var ute , eller säger det när man ligger brevid. och så menar han på att dom senaste tjejerna han har haft har bara tjatat om jobb/körkort
hmm..?? konstigt om dom har tjatat om det ? Dom bryr ju förfan om dig! Blev bara så irriterad!
Men visst är det inte kärlek att bry sig så vet jag inte riktigt vad kärlek är!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
aja nu idag blir det nog Överby med sötnöten :)
Och sen vet jag inte , ska nog tagga för imorgon genom att ta det lugnt och knarka värktabletter för min meens ^^
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0