Haha !

Jag och mina bloggar.
Men jag tycker inte riktigt det ser så bra ut att bara jag bloggar nästan på min och Angelicas blogg så jag skaffa mig en alldeles egen liten blogg igen haha!

För er som inte vet !

Så :

Heter jag Sandra Karlsson. Umgås med vänner och är mycket i stallet osv. Går på ett naturbruksgymnasium som heter Nuntorp. Kan säga att Nuntorp är som en stor familj, så älskar den & mina klasskompisar är fantastiska.
Jag är liten och nätt i kroppen , och är noga med vad jag äter ! Har för tillfället brunt hår , och har även bruna ögon.  I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag helt enkelt!

Hoppas den är okej att läsa !

Hörs i nästa inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0