Har tråkigt

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Sandra Karlsson 
2. Mellannamn ? - Sofia
3. Bor ? - Utanför bröl
4. Bor tillsammans med? Mamma,pappa och min bror
5. Husdjur? -3 katter , en kanin och 2 hästar
6. Färg på ditt hus? - gult med vita knutar
7. När är du född? - 18 juli
8. Klass?
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 
10. Något jobb? - jag jobbar på de
11. När ska du sova ikväll? - vet väl inte jag eller ?
13. Duschat idag? Nope
14. Kramat någon idag? - japp
15. Pussat någon idag? - nepp
16. Vad har du ätit? - kladdkaka
17. Dagens klädsel? - puma mjukisbyxor och en vanlig t-shirt
19. Dagens Snygging? - Jag ofc
20. Dagens roligaste? - min hund
21. Har du många vänner? - Det räcker !
22. Hur många har du kysst? Tror du jag orkar räkna?
23. Vem kramade du senast? - min mammii :)
24. Hur många vill du ha sex med? ??
25. Hur många har du kysst/ strulat med inom en 24 h period? - 2 st
26. Hur många har varit otrogna med dig? - venneh
27. Har du pojk-/flickvän? - mjaa
28. Vem pratade du med i telefon senast? - ungdomsmottagningen någon kurator som svara
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Christian "någon vaken ? (L)"

FAVORIT:
31. Film? -  Cujo
32. Låt? - Många
33. Mat? - allt jag lagar + pizza,hamburgare
34. Dryck? - cola
37. Stad? -  Göteborg
38. Land? - Sweeden
39. Ämne i skolan?- Ridning
40. År? - 1990

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - mig själv ^^ 
42. Personen du pussade? - hmm
43. Gången du spydde? - var någon vecka sen 
44. Gången du grät? - förra veckan
45. Pizzan du åt? -  igår
46. Gången du var i göteborg? - ett årsen typ
47. Gången du var i stockholm? aldrig varit där
49. Gången du var hög? ? never ever
50. Personen som såg dig gråta? - mammi

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - ut och festa
54. Tv-spel eller datorspel? - datorspel
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - inget 
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad!!
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? -bruna
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt 
65. Coca cola eller fanta? - colaaa
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - booth
69. Leva eller dö? - leva ofc

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Några stycken :)
71. Personer du hatar? - Hatar inte någon , men gillar lite mindre finns det gott om
72. Personer som sagt jag älskar dig? - ett antal
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - ^^ 
74. Glassar du ätit på en dag? -  24 eller ngt 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 4 st eller något
76. Gånger du haft minnesluckor? - många
77. Piercingar har du? naveln
78. Personer du saknar just nu? - 4 st 
79. Gånger ditt hjärta brustit?- mitt hjärta brister aldrig

VEM:
81. Ska du träffa imorgon? -  Antagligen min häst
82. Sjöng du senast för? - Angelica
83. Hade du senast en msnkonversation med? - är aldrig inne på msn typ 
84. Spelade du tv-spel med senast? - spelar icke de heller
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - vem fan åker ifrån Sverige ?
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Många
87. Förtjänar att dö? - ingen

VAD:
90. Gör dig glad? - kladdkaka
91. Gör dig ledsen? - idioter
92. Vad vill du helst göra nu? - ta mig en grogg
93. Önskar du att du slapp göra? julstäda

94. Vill du ha nu? - en riktigt go grogg!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En ...kladdkaka
96. Längtar du till? - jag lär mig mina misstag
97. Tycker du om dina betyg? - skit niciga 
98. Ångrar du ditt liv? -ohneej herre gud
99. Är det bästa som har hänt dig? - att jag kom till världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0