Jag flyr men kommer aldrig ifrån dig

Okej har inte orkat blogga direkt ,

men igår var jag iallafall hemma först och städa och greja med hästarna!
Sedan kom killen så åkte vi till han och myste ! Jätte mysigt var det , så söt är han!
Vakna upp hos han så var med han och oskar en sväng idag, så åkte jag hem.
Så hängde johanna med en sväng hem så åt vi lite glass med chokladsås/kolasås.
Gott oh tillslut var det dags att ta in mina älskade pållar! fikade hos mormor och mofar efteråt också :)
"fika och fika" jag åt några skinkmackor haha ...
Nu blir det väl att filosofera på mitt rum helt alone... känner änna lite forever alone känsla här just nu!

Aja får väl leta efter en dator som jag kan köpa ,  ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0