Vilken JUL!

Började med att jag vakna när klockan var halv 6 eller något , kunde inte somna om för jag hostade så fruktansvärt,, sen så somna jag till slut , vakna & fick åka till hästarna sedan och släppa ut dom , roligt att rocky rymmde från mig haha! Aja vidare hem =  göra sig iordning , och sen åka till mormor och morfar och käka god mat och lite sånt , vid två någon gång kom "tomten" och dela ut lite julklappar ! Väldigt nöjd , fick kläder,hårprodukter,pengar,godis och en massage sits UNDERBART m.m sen KALLE :D
Så åkte jag och mamma efter det till hästarna ,  sedan hem till oss och göra oss iordning igen och sedan iväg till farmor och fira jul där ! Det blev kläder , pengar , bakgrejer m.m
Jätte kul!

Så nu ska jag mysa ner mig i min goa filt som jag också fick och kolla på film!

Kösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0