You never gonna found me

Dagen har varit helt okej!

På ridningen så hoppa vi bana! och helt okej, åkte av en gång men det var bara att sitta upp efter att ha gått och snytit sig ! denna lilla busen var jätte duktig idag tycker jag.
Lyssna på nästan alla hjälper! Inte allt för stark idag. Jätte nöjd .
Looove to hotten ( L )
 

Förutom ridningen så har jag kört traktor vi körde faktiskt ut i skogen för en gångs skull! inte för att det var så jätte kul men lite omväxling iaf!
New holland (L) haha vet att den traktorn inte är så omtyckt men jag gillar den , go att sitta i!
men inget slår såklart fergussonen!

Nu ska jag vila lite och sedan till hästarna! sen blir det att gratta Henke ! Så jag & angelica och Carro sticker till honom sen! Blir lite partyy!

Och imorgon slutar vi och tar jullov ! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0