svar

det är väll upp till en själv om man vill vara anonym? och vad spelar det för roll?
eller måste du veta för att sedan kunna tjafsa med mej..? förstår inte varför det är så viktigt bara men.
och moget och moget? det har ju inte ett skit med saken att göra, om man skriver anonymt betyder det ju att man inte vill visa vem man är, och visar inget som helst med mognaden att göra om du nu tror det ;)

Och vrf skriva på första inlägget att du tkr du är tjock, sedan några inlägg efter skriva att du inte tycker det? förstår inte riktigt. så var snäll och förklara tack :)



svar - ja det är väl klart att det är upp till var och en att vara anonym, men om någon hade skrivit någon negativt till dig , skulle du inte vilja veta vem det är då ?
just i det förra inlägget menar jag inte den kommentaren jag fick att jag var "tjock" utan att någon hade kommenterat att det är som att läsa en fjortonårings blogg :) och jag menar varför ens läsa/kommentera i huvudtaget då ? Och hur många säger inte att dom är tjocka fast dom inte är de ?
jag vill träna pgv att min mage svullnar upp ibland ? Och det är väl inget fel att träna ? sen så är inte allt jag skriver på fullaste allvar , menar ironi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej , jag hade inte brytt mig överhuvudtaget om vem det hade vart, spelar ju faktiskt ingen roll så länge man inte vill tjafsa med den.

okeej, så det ska man själv få lista ut då, att du inte menar det du skriver..

det är många som säger så ja, men det är mest omogna fjortonåringar som vill ha uppmärksamhet.

har inte sagt att det är fel på att träna? helt normalt.

okej, men skriv gärna så man fattar att du är ironisk då.

2012-01-10 @ 13:03:19
Postat av: Anonym

haha, varför tog du bort den sista kommentaren? inget bra svar kanske, ppfft

2012-01-10 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0