tips

Jag fick ett väldigt bra tips av en tjej
för jag hade väldigt slitet hår p.gv all plattning osv

Så fick jag dessa



Den röda är till för att ta i när man har duschat och sedan ska blåsa håret . Den har en effekt att reparera håret och få tillbaka "glansen"

Och den blåa är till för plattning m.m . Det är silikon som man även kan kan använda som värmeskydd . Hur smidigt som helst och håret blir glansigt !

Har även köpt som ett pulvet som man tar i hårbotten , istället för att tuppera för att få volym så tar man lite sånt och håret får volym direkt !
Skit smidigt , så jag kan rekomendera detta som vill försöka få tillbaka glansen och de i ditt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0