Välkommen till världen äckel!

Åh igår kväll/natt var helt röten kan jag ju säga!
Bara gott att ha kommit hem,

sov iallafall hos johanna och det var skönt att prata med någon vettig person ...
fast det var inte så kul när hon inte mådde så bra :/
Sluta med att vi somna vid 5 typ ..

Så kom nyss hem & är helt borta efter ha druckit i några dagar i rad.

Men det har varit gott att dricka med massa godingar förutom igår , får säga att chrille och hampus vad lätt goaste igår.

vill bara ta en dusch och bara skölja av mig all ilska , slutar väl att jag går och smäller till någon...

FUCK

Har ni tänkt på de va som har blivit av era klasskamrater ? såg en igår som var så jävla slampig.. det är synd om vissa alltså. Och då menar jag verkligen det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0